2017. gada mērķis
2017. gada mērķis ir iegādāties Skābekļa terapijas sistēmu bērniņiem un inkubators jaundzimušajiem bērniņiem
Zinātnes – tās ir labas zāles, bet nav tādas zāles, kuras nebūtu pakļautas izmaiņām un pelēšanai, it īpaši, ja tās glabā nepiemērotā traukā. Kādam varbūt ir laba redze, bet viņš šķielē, un iznākums ir tāds, ka viņš redz labo, bet novirzās no tā, redz zinātni, bet neizmanto to.
Zinātne patiesi ir ļoti derīga un nozīmīga lieta. Tie, kas to nicina, uzskatāmi apliecina savu muļķību.
Zinātne ir cēla rota un noderīgs darba rīks.
Ja mēs prastu mūsu dzīves vajadzības ierobežot līdz to īstajiem un dabiskajiem apmēriem, mēs atklātu, ka lielākā daļa no tā zinātņu nozarēm, kas ir apgrozībā, nav vajadzīgas; un pat tajās, kas ir vajadzīgas, ir daudz nevajadzīgu izvērsumu un sīkumu, kurus varētu droši atmest, ierobežojoties, pēc Sokrāta padoma, tikai ar tā apgūšanu, kas ir neapšaubāmi derīgs.
Pastāv divējāda veida nezināšana: viena ir analfabētu nezināšana, tā nāk pirms zinātnes; otra ir vīzdegunu nezināšana, un tā nāk pēc zinātnes. Zinātne rada un izraisa otro nezināšanu gluži tāpat kā grauj un iznīcina pirmo.
Mēs nopūlamies, lai noslogotu tikai atmiņu, bet prātu un sirdsapziņu atstājam tukšu.
Līdzīgi augiem, kas nonīkst no mitruma pārpilnības, un lampām, kas nodziest no eļļas pārpilnības, arī cilvēka prāts no pārmērīgas mācīšanās un zināšanu uzņemšanas, pārslogots un piesātināts ar nebeidzamu daudzveidību, zaudē spēju tajā visā orientēties un zem pārmērīgā sloga saplok un iestieg. Bet notiek arī otrādi: jo vairāk sevī uzņem mūsu dvēsele, jo vairāk vietas tajā rodas.
Kā var notikt, ka dvēsele, kas tapusi bagāta ar zināšanām par tik daudzām lietām, no tām nebūt nekļūst atsaucīgāka un dzīvāka.
Ņemot vērā veidu, kādā mūs izglīto, nav brīnums, ka nedz skolnieki, nedz pasniedzēji no tā gudrāki nekļūst, lai gan skaitās mācīti.
Mūsu tēvu rūpes un izdevumi kalpo vienīgi tam mērķim, lai pieblīvētu mūsu galvas ar nevajadzīgām zināšanām, par prātu un tikumu nemaz nedomājot.
Vajadzētu noskaidrot nevis to, kurš vairāk zina, bet to, kurš zina labāk.
Vissliktākais ir tas, ka mūsu skolnieki un audzēkņi gudrības neuzņem un nepiesavinās; tās tikai pāriet no rokas rokā un kalpo vienam mērķim – lai ar tām plātītos, izklaidējot citus, un pārvērstu par tukšas sarunas priekšmetu.
Mēs sakām: „Tā teicis Cicerons; tāda ir Platona mācība par tikumību; šie ir paša Aristoteļa vārdi.” Bet mēs paši, - ko teiksim mēs paši? Kādi būs mūsu spriedumi? Kā mēs paši rīkosimies? Jo citādi taču to varētu pateikt arī papagailis.
Mēs sevī glabājam citu uzskatus un zināšanas, un tas ir viss. Taču tās vajag padarīt par savējām. Mēs esam līdzīgi cilvēkam, kurš dodas pie kaimiņa pēc uguns un, atradis tur lielu un skaistu pavardu, sāk pie tā sildīties, aizmirstot aiznest un iedegt uguni savā mājā.
Mēs tik ļoti balstāmies uz citu rokām, ka zaudējam savus spēkus.
Art-of-peace.info Garīgās izaugsmes forums
Mājas lapa kurā vari pilnveidot savas garīgās prasmes, izpratni un sazināties ar saviem pavadoņiem vai eņģeļiem.
Mājas lapu ir izveidojuši cilvēki kuri spēj sazināties telepātiski ar Eņģeļiem, nākotnes cilvēkiem kā arī saviem pavadoņiem.
Ja vēlies piedalīties kādā no art-of-peace.info mājas lapas rīkotajiem semināriem droši piesakies :
Semināru saraksts
Droši vari arī apmeklēt forumu kurā vari dalīties pats vai arī lasīt citu cilvēku pieredzes :
Channelinga forums