2017. gadā paveiktais!
2017.gada dāvātās iekārtas divas Opti Flow - Elpināšanas iekārta ar regulējamu skābekļa blīvuma padevi.
Vissliktākais ir tas, ka mūsu skolnieki un audzēkņi gudrības neuzņem un nepiesavinās; tās tikai pāriet no rokas rokā un kalpo vienam mērķim – lai ar tām plātītos, izklaidējot citus, un pārvērstu par tukšas sarunas priekšmetu.
Mēs sakām: „Tā teicis Cicerons; tāda ir Platona mācība par tikumību; šie ir paša Aristoteļa vārdi.” Bet mēs paši, - ko teiksim mēs paši? Kādi būs mūsu spriedumi? Kā mēs paši rīkosimies? Jo citādi taču to varētu pateikt arī papagailis.
Mēs sevī glabājam citu uzskatus un zināšanas, un tas ir viss. Taču tās vajag padarīt par savējām. Mēs esam līdzīgi cilvēkam, kurš dodas pie kaimiņa pēc uguns un, atradis tur lielu un skaistu pavardu, sāk pie tā sildīties, aizmirstot aiznest un iedegt uguni savā mājā.
Mēs tik ļoti balstāmies uz citu rokām, ka zaudējam savus spēkus.
Mēs varam kļūt zinoši no citu zināšanām, turpretī gudri mēs varam būt tikai pašu gudrības dēļ.
Visizteiktākā gudrības pazīme ir patstāvīga līksmība.
Zināšanas man neliekas tik vērtīgas kā saprāts. Pēdējais var iztikt arī bez pirmajām, turpretī zināšanas bez saprāta iztikt nevar.
Es Titā Līvijā esmu izlasījis simtiem tādu lietu, ko kāds cits tur nav pamanījis; turpretī Plūtarhs tur ir izlasījis simtiem tādu, kuras es neesmu pratis saskatīt, un, iespējams, pat tādas, ko pats autors nemaz nebija iedomājies. Vieniem tā ir tīri gramatiska nodarbība, citiem tā ir filozofijas anatomija, kas mums atklāj visslēptākos mūsu dabas stūrīšus.
Ja mācīšanās nerada mūsu dvēselē nekādu labāku pārvērtību, ja mūsu spriedumi no tā nekļūst veselīgāki, es uzskatu, ka mūsu skolnieks tā vietā varētu labāk spēlēt bumbu; vismaz ķermenis no tā kļūtu vingrāks.
Lai Dievs dotu, ka mūsu taisnajai tiesai par laimi šie tiesiskie iedibinājumi būtu tikpat bagātīgi apveltīti ar prātu un sirdsapziņu kā ar zināšanām.
Zināšanas nevajag piestiprināt dvēselei, tām tajā jāiemiesojas; dvēseli tajās vajag ne tikai apmērcēt, nepieciešams, lai tā viscaur iekrāsotos.
Vajag izmantot visu un aizgūt no katra to, kas viņā ir, jo noder viss, pat citu muļķība un vājības satur ko pamācošu.
Audzinātāja galvenais uzdevums: lai viņš necenšas sava skolnieka atmiņā iespiest tik daudz Kartāgas nopostīšanas datumu kā Hannibala un Scīpiona tikumus; ne tik daudz to, kur nomira Marcells, kā to, kā dēļ viņš izrādījās sava uzdevuma necienīgs un nomira tur. Lai viņš jauneklim mazāk māca pašus notikumus, bet vairāk – prasmi spriest par tiem.
Tā ir vislielākā neapdomība mācīt mūsu bērniem zinātni par zvaigznēm un astotās sfēras kustību, pirms viņi vēl nav apguvuši paši savas dvēseles kustības.
Bites lido no zieda uz ziedu, bet medus, ko tās vēlāk veido, ir vienīgi viņu izstrādājums; tas vairs nav ne majorāns, ne timiāns; līdzīgā veidā arī cilvēks no citiem aizgūto pārveidos un papildinās, izveidojot pilnīgi savu darbu jeb savu spriedumu.Cilvēka izglītošana, viņa darbs un viņa pētījumi kalpo tikai vienam mērķim – viņa personības veidošanai.
Art-of-peace.info Garīgās izaugsmes forums
Mājas lapa kurā vari pilnveidot savas garīgās prasmes, izpratni un sazināties ar saviem pavadoņiem vai eņģeļiem.
Mājas lapu ir izveidojuši cilvēki kuri spēj sazināties telepātiski ar Eņģeļiem, nākotnes cilvēkiem kā arī saviem pavadoņiem.
Ja vēlies piedalīties kādā no art-of-peace.info mājas lapas rīkotajiem semināriem droši piesakies :
Semināru saraksts
Droši vari arī apmeklēt forumu kurā vari dalīties pats vai arī lasīt citu cilvēku pieredzes :
Channelinga forums